website over journalistiek

x

Download de Villamedia-app

 

Ster gaat inkoopregels voor reclame versimpelen

Lars Pasveer — Geplaatst in reclame op woensdag 13 september 2017, 09:19

Ster-directeur Frank Volmer in 2014 | Valerie Kuypers / ANP

Ster-directeur Frank Volmer in 2014 | Valerie Kuypers / ANP

Nieuws

Ster, dat voor de publieke omroep reclamezendtijd verkoopt, gaat volgend jaar de inkoopmogelijkheden sterk vereenvoudigen, meldt vakblad Adformatie. In de vaste prijzen zullen ook bureaukortingen al zijn verwerkt. Directeur Frank Volmer hoopt dat zo complexe onderhandelingen en contractbesprekingen niet meer nodig zijn.

Volmer: “Omdat de prijzen vast komen te staan, kunnen onze gesprekken weer gaan over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om de campagnedoelstelling(en) te realiseren?”

In november verwacht Volmer dat de nieuwe inkoopvoorwaarden en prijzen bekend zullen zijn. Alle relaties worden afzonderlijk geïnformeerd. De vereenvoudiging moet meer duidelijkheid, vrijheid, gemak en efficiency voor alle partijen opleveren: mediabureaus, adverteerders en Ster.

Adformatie werkt hun artikel met dit nieuws gedurende de dag bij met reacties van mediabureaus en exploitanten.

Nog geen reacties

Om te reageren moet je een Villamedia Account hebben en moet je eerst ingelogd zijn.

Masterclass EU