website over journalistiek

x

Villamedia heeft een app

 

Ster stapt af van universeel tarief

Lars Pasveer — Geplaatst in reclame op woensdag 19 september 2018, 11:43

Ster-directeur Volmer in 2014 | Valerie Kuypers / ANP

Ster-directeur Volmer in 2014 | Valerie Kuypers / ANP

Nieuws De Ster laat het vorig jaar ingevoerde vaste tarief voor adverteerders weer vallen. Er komt een staffel waarbij rekening wordt gehouden met de omvang van de bestedingen, meldt vaksite Adformatie.

Het sinds dit jaar gehanteerde tarief kwam Ster op kritiek te staan, zegt Ster-directeur Frank Volmer. Er was geen verschil meer tussen grotere en kleinere adverteerders. Grote partijen die meer dan een half miljoen euro uitgeven krijgen een lager tarief. Vanaf een miljoen bestedingen daalt het tarief nog verder.

Tegenover Adformatie wil Volmer niet van een knieval spreken, maar noemt het finetunen van het ingevoerde beleid. De Ster biedt straks ook een prijs- en plaatsgarantie. Wie op tijd vastlegt, krijgt later niet te maken met gewijzigde marktindexen. Meer bij Adformatie

Nog geen reacties

Om te reageren moet je een Villamedia Account hebben en moet je eerst ingelogd zijn.

expertisedag 2019

Villamedia Sluiten

Inloggen

Registreren

Vul onderstaande gegevens in voor exclusieve toegang voor NVJ-leden.