Openbare coronaverhoren week drie: ‘Ik heb toen de media gebruikt om dat signaal af te geven’
De derde week van de openbare coronaverhoren zit erop. Villamedia volgt de verhoren en houdt bij wat er wordt besproken over de rol van de journalistiek en de media tijdens de pandemie. Tijdens deze verhoorweek kwam vooral naar voren hoe verschillende partijen tijdens de pandemie de media gebruikten om aandacht te krijgen voor wat zij belangrijk vonden. Maar ook klinkt er kritiek op hoe die verschillende perspectieven werden neergezet.
Verder lezen? Probeer dan Villamedia 30 dagen gratis
Heb je al een account of ben je NVJ-lid? Log dan in


Praat mee