— maandag 22 juni 2026 14:37 | 0 reacties , praat mee

Openbare coronaverhoren week drie: ‘Ik heb toen de media gebruikt om dat signaal af te geven’

De derde week van de openbare coronaverhoren zit erop. Villamedia volgt de verhoren en houdt bij wat er wordt besproken over de rol van de journalistiek en de media tijdens de pandemie. Tijdens deze verhoorweek kwam vooral naar voren hoe verschillende partijen tijdens de pandemie de media gebruikten om aandacht te krijgen voor wat zij belangrijk vonden. Maar ook klinkt er kritiek op hoe die verschillende perspectieven werden neergezet.

NVJ LID 26-05

Tip de redactie

Logo Publeaks Wil je Villamedia tippen, maar is dat te gevoelig voor een gewone mail? Villamedia is aangesloten bij Publeaks, het platform waarmee je veilig en volledig anoniem materiaal met de redactie kunt delen: publeaks.nl/villamedia

Praat mee