Nieuwe digitale versie Libelle met ‘printgevoel’

Libelle heeft een digitale versie van het tijdschrift gelanceerd, volgens uitgever DPG Media met een optimale tijdschriftbeleving. Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, zegt dat een digitaal magazine voor veel tijdschriften meestal een pdf van de printversie is. "Dat moest echt anders. Met de nieuwe Libelle-app zijn we erin geslaagd om de optimale mix van vormgeving, content en inspiratie te realiseren."
Het ‘printgevoel’ is volgens Mulder behouden, maar aangevuld met extra’s die je alleen digitaal kunt aanbieden zoals podcasts, video’s en aanvullingen of vervolgen op printverhalen.
De optimale tijdschrift-beleving ervaren lezeressen vooral via een tablet, aldus DPG Media.
Directeur Magazines van DPG Media Joyce Nieuwenhuijs zegt trots te zijn op het resultaat van maanden hard werken. “Ik geloof in een duurzame toekomst voor merken als Libelle, waarbij print en digitaal elkaar in goede harmonie versterken. Deze lancering is de start van duurzame digitalisering van onze magazinemerken”, aldus Nieuwenhuijs.
Praat mee