Na Pinda gaat Hans van Brussel verder met Boomer magazine
In september verschijnt Boomer magazine, gericht op de babyboomgeneratie. De eerste content is nu al online te vinden. Uitgever van Boomer magazine is Hans van Brussel, eigenaar van het Media Investerings- en Management Maatschappij (MIMM), dat eind vorig jaar PINDA magazine lanceerde, een glossy over het Nederlands-Indische erfgoed.
Of het net als bij Pinda gaat om een eenmalige titel, zegt Van Brussel tegen Marketing Tribune het volgende: “Dat hangt er vanaf. Ik verwacht wel een succes eigenlijk, ook gezien de bekende journalisten die meeschrijven.” Auteurs van de nieuwe titel komen zijn bijvoorbeeld Theodor Holman en Gijs van de Westelaken.
“Met de ervaringen van Pinda denk ik ieder geval aan een eerste uitzet van 40.000 stuks met inschakeling van 3.500 verkooppunten,” vervolgt Van Brussel. De verkoopprijs ligt volgens de nu nog erg lege site op 7,45 euro.
Lees ook:
PINDA magazine krijgt vervolg; hoofdredacteur is niet blij en stapt op (21 februari 2020)
Herdruk voor magazine PINDA* (26 september 2019)
Praat mee