Inschrijving geopend voor Grand Prix Customer Media 2012
Op 22 november worden in de Lichtfabriek in Haarlem de Grand Prix Customer Media 2012 uitgereikt. De Grand Prix Customer Media-awards zijn bekroningen voor de beste customer media in 2012. De awards laten zien hoe effectief en creatief redactionele content door organisaties kan worden ingezet. Ze laten ook zien wie de beste partners zijn voor organisaties die redactionele content inzetten om hun in- en externe klanten, relaties en stakeholders te binden, onafhankelijk van het kanaal dat wordt ingezet.
Deze customer media worden in veel gevallen geproduceerd door bureaus die zich hebben gespecialiseerd in customer media, bedrijfsjournalistiek en content marketing. Maar customer media die geheel in eigen beheer door organisaties worden uitgegeven, maken evenveel kans op deze awards.
Kijk op http://www.grandprixcm.nl/ voor meer informatie. Via http://www.grandprixcm.nl/case-inzenden kun je een case inzenden.
Uitreiking
Er worden totaal zeventien prijzen uitgereikt. De avond bestaat uit een inhoudelijk gedeelte, een walking dinner en de prijsuitreiking.
Het bijwonen van de avond kost € 125 euro (ex btw) voor leden van Platform Content en Logeion. Niet-leden betalen € 175 euro (ex btw).
Een nominatie geeft geen recht op gratis deelname aan de feestelijke uitreiking.
Het is voor de tweede keer dat Logeion de Grand Prix Customer Media samen met Platform Content (voorheen SMIN) organiseert.