Nieuwe jas voor site Telegraaf

De site van De Telegraaf gaat op de schop. De bèta-versie draait inmiddels voor abonnees en er zijn veel veranderingen te melden.
De chaos aan verschillende blokjes en het vele scrollen op de site om alle verhalen te kunnen zien heeft plaatsgemaakt voor een veel rustigere en overzichtelijke site. De navigatie is makkelijk te volgen.
Ook voor het in mei gelanceerde videoplatform Telegraaf VNDG is nu meer aandacht ten opzichte van de huidige site.
Wat verder opvalt is dat De Financiële Telegraaf en Telesport, niet meer op de voorpagina staan, maar alleen nog via de navigatie te vinden zijn. Ook het merk Vrouw is bijna onzichtbaar geworden. Slechts een kleine link in het colofon verwijst naar de pagina. Van deze merken is vorig jaar een eigen platform gelanceerd. Volgens TMG woordvoerder Dagna Hoogkamer weten de bezoekers de platforms van deze merken inmiddels ook heel goed te vinden. “Vandaar de keuze om op De Telegraaf site meer focus te leggen op De Telegraaf zelf, met nog steeds een toegangsmogelijkheid tot de andere merken maar minder prominent dan eerder.”
Praat mee