— dinsdag 26 mei 2015, 17:42 | 0 reacties, praat mee

Goméz hoofd digitale commercie Hearst Magazines Nederland

Heart Magazines Nederland benoemt Rachel Gómez Y Maseland per juni als Commercial Director Digital. Gómez, die 18 jaar media-ervaring heeft, wordt verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten in het digitale bereik van onder meer de merken Cosmopolitan, ELLE (en submerken), Esquire, Harper's BAZAAR, Men's Health, Women's Health en Quote. Luc van Os, directeur van Hearst Magazines Netherlands: "Met deze benoeming willen we naar de markt adresseren dat Digital voor Hearst ook in Nederland key is en een speerpunt in onze toekomstige ontwikkeling." Goméz zegt veel zin in de baan te hebben: "Ik heb een absoluut geloof in de mooie merken die Hearst in haar portfolio heeft en buig me graag als intrapreneur over de vele groeikansen."

Praat mee

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.