Diana Matroos: ‘toon debat afgesproken strategie’

De aanpak die Diana Matroos koos bij het lijsttrekkersdebat van gisteren was onderdeel van een duidelijke strategie. "Die heb ik uitgevoerd", aldus Matroos in De Telegraaf. Op sociale media was er kritiek op de vermeende harde toon van de vragen. Matroos: "Mediatrainers leren politici trucjes. Het is aan journalisten om daar doorheen te prikken."
Matroos meed sociale media tijdens de uitzending. Van een wijziging van aanpak nog gedurende de avond, op basis van klachten op sociale media, was geen sprake.
“Volgens plan heb ik elke lijsttrekker aangepakt op zijn of haar achilleshiel. Er waren variabelen want het zijn andere personen”, aldus Matroos. Meer bij De Telegraaf
Praat mee
1 reactie
herman, 3 april 2017, 15:38
Dit is nou eens een echte vakvrouw!
Zij kan onbevooroordeeld deelnemen aan discussies en dat zijn niet veel mensen…....