— maandag 6 maart 2017, 15:26 | 1 reactie, praat mee

Diana Matroos: ‘toon debat afgesproken strategie’

Diana Matroos | Lex van Lieshout / ANP

De aanpak die Diana Matroos koos bij het lijsttrekkersdebat van gisteren was onderdeel van een duidelijke strategie. "Die heb ik uitgevoerd", aldus Matroos in De Telegraaf. Op sociale media was er kritiek op de vermeende harde toon van de vragen. Matroos: "Mediatrainers leren politici trucjes. Het is aan journalisten om daar doorheen te prikken."

Matroos meed sociale media tijdens de uitzending. Van een wijziging van aanpak nog gedurende de avond, op basis van klachten op sociale media, was geen sprake.

“Volgens plan heb ik elke lijsttrekker aangepakt op zijn of haar achilleshiel. Er waren variabelen want het zijn andere personen”, aldus Matroos. Meer bij De Telegraaf

Bekijk meer van

Diana Matroos

Praat mee

1 reactie

herman, 3 april 2017, 15:38

Dit is nou eens een echte vakvrouw!
Zij kan onbevooroordeeld deelnemen aan discussies en dat zijn niet veel mensen…....

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.