24Kitchen en ADR Nieuwsmedia slaan handen ineen

ADR Nieuwsmedia, AD en regiotitels, en foodzender 24Kitchen gaan samenwerken, meldt uitgeverij Persgroep Nederland. Fox Networks Group, het moederbedrijf van 24Kitchen, en Persgroep Nederland gaan samen een nieuw "online culinair platform" oprichten.
CEO van Persgroep Nederland, Erik Roddenhof, laat in het persbericht weten: “Wij werken hard aan de groei van AD.nl en onze regiosites. Eten en drinken is al jaren onderdeel van de kranten, maar digitaal was dat wat mager. Wij zien groeiende interesse in koken, dus er is duidelijk behoefte aan meer. Samen met partner 24Kitchen gaan wij nu onze krachten bundelen om zowel onze lezers als adverteerders een veel sterker product te bieden. Samen gaan wij een culinair hoogstandje maken.”
Het ‘culinair hoogstandje’ moet praktische informatie bevatten voor bezoekers, met onder meer video’s met recepten en inspiratie. Ook bestaande formats en rubrieken uit 24Kitchen komen op het platform, naast nieuw te ontwikkelen onderdelen.
Volgens Fox Networks Group-directeur Marco de Ruiter, betekent de samenwerking met AD een volgende stap in bereik.
Praat mee