— maandag 5 mei 2014, 14:03

What’s in a name? Geen naam geen merk.

Villamedia-redacteur Sjoske Cornelissen gaat op zoek naar een antwoord op de vraag hoe ze zichzelf tot merk kan transformeren. Cornelissen zal de komende weken regelmatig bloggen over haar speurtocht. "Zonder naam besta je niet. Zonder naam ben je geen merk. Zonder naam ben je verloren, zo simpel is het." Sjoske sprak met Hans Prummel van merkenbureau De Naamafdeling. "Een naam moet humor en iets sympathieks hebben, blijven hangen en niet te abstract zijn." Sjoske (de naam, niet de mens) vindt Prummel wat te weinig: "Je kunt er 'Sjoske - mediajournalist' van maken, of 'Sjoske - copywriting', maar dat vind ik eigenlijk te generiek. Meer op Villamedia Community

Bekijk meer van

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.