VVOJ conferentie

— dinsdag 26 april 2016, 10:58 | 0 reacties, praat mee

NRC vist in vijver van duurzame luxe

NRC Media vervangt de het magazine DeLUXE voor 'Het Blad bij NRC'. Dat komt maandelijks op krantenpapier uit en wordt volgens commercieel directeur Madelon Hoekstra-Fortuin gemaakt voor 'lezers die wereldwijs zijn en hechten aan vrijheid. Die in hun nieuwsgierigheid geen grenzen ervaren tussen culturen en generaties. Die leven in een vijver van 'duurzame luxe' en houden van kunst en cultuur'.

Volgens Hoekstra-Fortuin is de redactionele formule ‘fundamenteel gewijzigd’. ‘Inhoudelijk kiezen we er voor om elke maand vaste onderwerpen te laten terugkomen. Mode, stijl, design, wonen, reizen, auto, kunst en culinair vinden allemaal hun vaste plek. En regelmatig krijgt een van die onderwerpen extra aandacht, uitgewerkt in featureverhalen.’

Laura Wismans is chef Het Blad bij NRC. Op de cover van het eerste nummer dat komende zaterdag uitkomt, staat filmregisseur Paul Verhoeven, die het eerste exemplaar uitgereikt kreeg. Meer bij Adformatie

Praat mee

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.