NRC vist in vijver van duurzame luxe

NRC Media vervangt de het magazine DeLUXE voor 'Het Blad bij NRC'. Dat komt maandelijks op krantenpapier uit en wordt volgens commercieel directeur Madelon Hoekstra-Fortuin gemaakt voor 'lezers die wereldwijs zijn en hechten aan vrijheid. Die in hun nieuwsgierigheid geen grenzen ervaren tussen culturen en generaties. Die leven in een vijver van 'duurzame luxe' en houden van kunst en cultuur'.
Volgens Hoekstra-Fortuin is de redactionele formule ‘fundamenteel gewijzigd’. ‘Inhoudelijk kiezen we er voor om elke maand vaste onderwerpen te laten terugkomen. Mode, stijl, design, wonen, reizen, auto, kunst en culinair vinden allemaal hun vaste plek. En regelmatig krijgt een van die onderwerpen extra aandacht, uitgewerkt in featureverhalen.’
Laura Wismans is chef Het Blad bij NRC. Op de cover van het eerste nummer dat komende zaterdag uitkomt, staat filmregisseur Paul Verhoeven, die het eerste exemplaar uitgereikt kreeg. Meer bij Adformatie
Praat mee