Nominaties Cross Media Awards 2019 bekend
De nominaties voor de Cross Media Awards 2019 zijn bekend. De prijs beloont merken en uitgaven die via veel kanalen actief zijn. De definitieve winnaars worden op 24 april tijdens een galadiner bekendgemaakt.
De Persgroep en Talpa Network maken kans op ‘Cross Media Exploitant van het Jaar’ en Huawei en Specsavers zijn als adverteerder genomineerd voor hun crossmediale activiteiten.
Quest (Hearst) en LINDA.meiden (Mood for Magazines) maken kans op de Cross Media Merk van het Jaar. Nieuwkomer Dylan Haegens (die zijn YouTube-kanaal vorig jaar uitbreidde met een fysiek tijdschrift) maakt kans op de titel Cross Media Innovatie van het Jaar.
Verder zijn onder meer Hans Nijenhuis en Lauren van der Heijden (De Persgroep), Peter de Mönnink (Talpa Network) en Pier Baarsma (NDC Mediagroep) in de running voor de titel Cross Media Man/Vrouw van het Jaar. Definitieve winnaars zijn dus op de 24e bekend. Een volledige lijst van genomineerden vind je bij Nederlands MediaNieuws.
Praat mee