Nieuwe directeur voor MYbusinessmedia
Arjan Stoeten start 1 maart als directeur van B-to-B mediabedrijf MYbusinessmedia te Deventer. Hij volgt Joachim Driessen op.
Driessen heeft besloten om na ruim vijf jaar terug te treden als directeur. Hij verlaat het bedrijf niet. Op verzoek van de aandeelhouders treedt hij toe tot de Raad van Commissarissen.
Stoeten is al vier jaar betrokken bij MYbusinessmedia als directeur sales. Hij werkte eerder als salesmanager van Thijsen Media groep en als sales- en leiderschapscoach bij diverse mediabedrijven. MYbusinessmedia heeft in het portfolio merken als Vraag&Aanbod, EngineersOnline, Constructeur, Aandrijven&Besturen, Kunststof&Rubber en de titel Metaal+Techniek, dat in opdracht van de Metaalunie wordt gemaakt.
Het B-to-B mediabedrijf wil de komende jaren vooral verder groeien in online marketing diensten voor de maakindustrie en de events en de virtuele beurs “Midden in de Maak” verder uitbouwen.
In 2019 werd het bedrijf nog failliet verklaard, maar een doorstart bleek mogelijk. MYBusinessmedia ontstond dertien jaar geleden na overnames van onder andere diverse titels van Wolters Kluwer.
Lees ook:
Rechtbank verklaart MYbusinessmedia failliet (3 oktober 2019)
Doorstart voor MYbusinessmedia (7 oktober 2019)
Praat mee