Nieuw tijdschrift voor de elite: Périodique élitaire
De elite krijgt een nieuw tijdschrift: Périodique élitaire. Op 30 maart wordt het blad gelanceerd, speciaal voor de 100.000 meest vermogende en invloedrijke mensen van Nederland. Bedenker van het idee is Neal S. Lachman, CEO van Angie Communications en NSL & Co.
Marketing Tribune meldde in november al dat het blad eraan zat te komen. Périodique élitaire wordt gemaakt voor, met en door de elite. De ontvangers krijgen het blad zes keer per jaar gratis door de bus. De doelgroep bestaat uit de landelijke adel, patriciaat, zakelijk, politiek en de sociale elite.
Herlancering
Bedenker Neal Lachman bracht het blad ook al uit in 1997. Het blad wordt nu opnieuw gelanceerd met als doel er een blijvertje van te maken. Het blad wordt eerst uitgebracht in Nederland, daarna volgen Groot-Brittannië en de Verenigde Arabische Emiraten.
Het blad wordt alleen geselecteerd verstuurd naar de 100.000 rijkste en invloedrijkste Nederlanders. De uitgeverij werkt nauw samen met VIP-leads. Het blijft dus een verassing wie 30 maart het nieuwe blad Périodique élitaire op de deurmat ontvangt. Meer bij 925
Praat mee