word actief nvj klein

— dinsdag 29 maart 2011, 10:34 | 1 reactie, praat mee

MGL start persberichtendistributie

Media Groep Limburg (MGL) is in samenwerking met PressDoc, een online platform voor bedrijven en instellingen om voor het internet geoptimaliseerde persberichten te versturen, gestart met de online distributie van persberichten. Volgens Mark van der Linde, manager paid content MGL, betalen ondernemers per aangemaakt persbericht 19 euro. Via PressDoc kan de boodschap direct meeliften op de vorige week gelanceerde MGL-themasites Limburgse Economie, Gezond Leven en Mode& Beauty uit het Digitale Media Pakket. Van der Linden zegt ondernemers "een gegarandeerd bereik" te kunnen aanbieden, "zodat ze niet langer afhankelijk zijn van de goede wil van de individuele journalist." Volgens de manager is "in de toekomst deze service ook eenvoudig uit te breiden naar de nieuwssite limburger.nl, die ruim één miljoen bezoekers per maand genereert. En daarmee kun je dan als ondernemer kiezen of je jouw nieuws richting het grote publiek wilt sturen of meer doelgroepgericht wilt communiceren." Laatste wijziging: 29 maart 2011, 12:35

Bekijk meer van

MGL

Tip de redactie

Wil je Villamedia tippen, maar is dat te gevoelig voor een gewone mail? Villamedia is aangesloten bij Publeaks, het platform waarmee je veilig en volledig anoniem materiaal met de redactie kunt delen: publeaks.nl/villamedia

Praat mee

1 reactie

Paul Disco, 29 maart 2011, 20:12

Ik had zelf het idee dat journalisten betaald worden om zin van onzin te selecteren. Ik zou het begrip goede wil niet zo gauw gebruiken als exploitant van journalistieke inhoud. Niet fijn om te weten, dat je als betalende lezer gegarandeerd bereik bent.

Maar goed, kwalijk is: het is voor een lezer volstrekt onduidelijk wat voor nieuws doorgaat en wat gerichte sluikreclame is. ‘Venlo aast op slimme starters’ is de opening van De Limburger vandaag. Is dat echt zo, of is het een commerciële boodschap van de Kamer van Koophandel die prominent op Perspectief aanwezig is. Perspectief is een soort Limburgpedia, maar dan met verstopte reclame. En daar moet je nog voor betalen ook.

Mensen, ik stink ergens in he, zo voor 1 april.

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Jenny Fritschy

Webontwikkeling

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.