e learning nvj

— dinsdag 7 augustus 2018, 12:37 | 0 reacties, praat mee

Er wordt weer minder tv gekeken

© Screenforce

In het eerste helft van het jaar werd er drie procent minder tv gekeken, terwijl reclamemakers drie procent meer uitgaven aan televisiereclames, meldt de Nederlandse TV-marketingorganisatie Screenforce. Laatste wijziging: 7 augustus 2018, 12:41

Er werd in Nederland in de eerste helft van 2018 gemiddeld 174 minuten per dag TV gekeken via het TV-toestel. Dit is een daling van zes minuten, oftewel drie procent, ten opzichte van de eerste helft van 2017. Uitgesteld kijken via het TV-toestel nam weer toe: in totaal 16 minuten, goed voor negen procent van de totale Kijktijd.

Daarentegen stegen de uitgaven aan tv-reclames naar met drie procent naar 392 miljoen euro. Meer bij Screenforce

Bekijk meer van

Praat mee

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Jenny Fritschy

Webontwikkeling

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.