— donderdag 29 september 2016, 11:00 | 2 reacties, praat mee

‘Er is maar één manier: Omarm de lezer’

Het Financieele Dagblad (FD) werkt vanaf komende week digital only. Verslaggevers publiceren op de site en op basis daarvan wordt de krant gemaakt. Dat alles met als doel om over een jaar over drie niet meer afhankelijk te zijn van print door de week en de daaraan verbonden adverteerders. Lezers zijn veel trouwer, weet hoofdredacteur Jan Bonjer. Een interview over plannen, maar vooral over resultaten.

Praat mee

2 reacties

Miro Lucassen, 29 september 2016, 12:56

Dan nu graag ook de optie om die online artikelen per stuk af te rekenen. FD ontbreekt vooralsnog in Blendle en de eigen betaalmuur laat alleen abonnementhouders door.

Flip Schultz, 29 september 2016, 16:52

Inderdaad, Miro, als Bonjer zegt “Het draait niet meer om alles voor jezelf houden. Ik ben er helemaal van overtuigd dat je op de inhoud, je organisatiewijze je ongelofelijk moet open stellen. “, dan wordt het tijd om de daad bij het woord te voegen: FD nu ook in Blendle!

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.