‘Er is maar één manier: Omarm de lezer’
Het Financieele Dagblad (FD) werkt vanaf komende week digital only. Verslaggevers publiceren op de site en op basis daarvan wordt de krant gemaakt. Dat alles met als doel om over een jaar over drie niet meer afhankelijk te zijn van print door de week en de daaraan verbonden adverteerders. Lezers zijn veel trouwer, weet hoofdredacteur Jan Bonjer. Een interview over plannen, maar vooral over resultaten.
Verder lezen? Probeer dan Villamedia 30 dagen gratis
Heb je al een account of ben je NVJ-lid? Log dan in
Praat mee
2 reacties
Miro Lucassen, 29 september 2016, 12:56
Dan nu graag ook de optie om die online artikelen per stuk af te rekenen. FD ontbreekt vooralsnog in Blendle en de eigen betaalmuur laat alleen abonnementhouders door.
Flip Schultz, 29 september 2016, 16:52
Inderdaad, Miro, als Bonjer zegt “Het draait niet meer om alles voor jezelf houden. Ik ben er helemaal van overtuigd dat je op de inhoud, je organisatiewijze je ongelofelijk moet open stellen. “, dan wordt het tijd om de daad bij het woord te voegen: FD nu ook in Blendle!