Afstudeerprijs Villamedia 2019

— donderdag 17 juli 2014, 10:47

‘Denk eens andersom’

Villamedia-redacteur Sjoske Cornelissen gaat op zoek naar een antwoord op de vraag hoe ze zichzelf tot merk kan transformeren. Cornelissen zal de komende weken regelmatig bloggen over haar speurtocht. Dit keer spreekt ze met Ronald de Bruijn, zelfbenoemd ‘A-merkenboer’. Volgens hem moet je jezelf afvragen wat een lezer aan je heeft. Wat wil een lezer horen, wat vindt een lezer interessant? En niet: op welk gebied maak ik een verschil, hoe spring ik eruit? Een relatie opbouwen verloopt altijd via kennismaking, wederzijdse waardering en vertrouwen. Ook als je iets wil verkopen. “Als een potentiële klant geen vertrouwen in jou heeft, kun je net zo goed je mond houden”, stelt De Bruijn. Meer in de blog van Sjoske

Bekijk meer van

Sjoske

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl
020-30 39 750

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur, 020-30 39 751

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur, 020-30 39 752

Linda Nab
Redacteur, 020-30 39 758

Lars Pasveer
Redacteur, 020-30 39 755

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur, 020-30 39 757

Anneke de Bruin
Vormgever, 020-30 39 753

Marc Willemsen
Webontwikkelaar, 020-30 39 754

Vacatures & advertenties

Karen Bais
020-30 39 756

Sofia van Wijk
020-30 39 711

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.