Afstudeerprijs Villamedia 2019

— dinsdag 25 oktober 2011, 14:55

Groei mediabestedingen bij tv en internet

De netto mediabestedingen in Nederland voor televisie en internet blijven maar groeien. In de eerste zes maanden van 2011 stegen de bestedingen met bijna 9 procent. Internet realiseerde zelfs een groei van 10 procent. Dit blijkt het Halfjaarrapport Netto Mediabestedingen 2011 dat Nielsen binnenkort publiceert, zo meldt Marketing Tribune. Print blijft het structureel moeilijk houden en noteerde een daling. In de eerste helft van 2011 komen de bestedingen voor publiekstijdschriften 9 procent lager uit dan in de eerste helft van 2010. Bij dagbladen wordt een daling van ruim 13 procent gemeten vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Bij huis-aan-huisbladen liepen de bestedingen met bijna 7 procent terug. De daling bij vak-en managementbladen kwam neer op 15,5 procent. Meer bij Marketing Tribune

Bekijk meer van

hah

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl
020-30 39 750

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur, 020-30 39 751

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur, 020-30 39 752

Linda Nab
Redacteur, 020-30 39 758

Lars Pasveer
Redacteur, 020-30 39 755

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur, 020-30 39 757

Anneke de Bruin
Vormgever, 020-30 39 753

Marc Willemsen
Webontwikkelaar, 020-30 39 754

Vacatures & advertenties

Karen Bais
020-30 39 756

Sofia van Wijk
020-30 39 711

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.