Jodal

— dinsdag 25 juni 2013, 10:27

Nieuwe opzet HOI-cijfers

Met de verschijning van de oplagecijfers over het eerste kwartaal van 2013 is de nieuwe opzet om cijfers te meten een feit. HOI 2.0 heeft een geïntegreerde opzet van print en digitaal zodat iedere titel zowel print als digitale platformen kan rapporteren. Vanaf Q1 2013 zijn er twee kerncijfers beschikbaar: PRINT TOTAAL en DIGITAAL TOTAAL. Door de nieuwe opzet kan Digitaal Totaal niet vergeleken worden met vorige perioden, tenzij op subniveau bij Digital Only Replica. Print Totaal kan wel met vorige perioden vergeleken worden. Van de landelijke kranten laten alleen Het Financieel Dagblad en Trouw een stijging zien in de betaalde oplagecijfers, vergeleken met hetzelfde kwartaal in 2011. Het FD steeg van 49.801 naar 51.157 exemplaren. Trouw groeide van 90.897 naar 92.256 stuks. Bij de regionale dagbladen toont aleen Het Parool een lichte stijging van 58.899 naar 59.277 exemplaren. Laatste wijziging: 15 mei 2014, 15:38

Bekijk meer van

HOI

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Jenny Fritschy

Webontwikkeling

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.