Tegel Beeld en Geluid

— vrijdag 14 augustus 2009, 09:20

Netto tv-bestedingen dalen 13,1 procent

UPDATE De netto tv-bestedingen zijn in het tweede kwartaal met 13,1 procent gedaald. Dat blijkt uit de nieuwste cijfers van Spot, het Nederlandse kenniscentrum voor televisiereclame. De gemiddelde daling over de eerste helft van 2009 komt uit op 11,7 procent. Hoewel de daling bij de televisiebestedingen groot is, valt deze kleiner uit dan bij andere mediumtypen. Adverteerders concentreren zich bij besparingen vaak op het hoofdmedium tv. Hierdoor neemt het aandeel van tv in de totale bestedingen toe, licht Spot toe. Meer bij Adformatie

Bekijk meer van

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.