Hylke van der Meer gaat Weekbladpers Tijdschriften leiden
Hylke van der Meer, commercieel directeur bij de FD Mediagroep, neemt per juli 2012 de leiding van Weekbladpers Tijdschriften op zich. Hij volgt hiermee Karin van Gilst op, aangekondig heeft het bedrijf te verlaten.
In de afgelopen twaalf jaar was Van der Meer (56) adjunct-directeur advertentiebedrijf bij PCM Uitgevers en directeur van Het Commercieel Bedrijf binnen PCM. Na een periode waarin hij werkzaam was als zelfstandig interim-manager en adviseur maakte hij in 2009 de overstap naar FD Mediagroep, waar hij tot op heden werkzaam is als commercieel directeur.
Weekbladpers Tijdschriften is uitgever van tien tijdschrifttitels waaronder Vrij Nederland, Opzij, Psychologie Magazine en Happinez. Het bedrijf is onderdeel van WPG Uitgevers, een onafhankelijke groep van multimediale bedrijven in Nederland en België.
Hylke van der Meer, commercieel directeur bij de FD Mediagroep, neemt per juli 2012 de leiding van Weekbladpers Tijdschriften op zich. Hij volgt hiermee Karin van Gilst op, aangekondig heeft het bedrijf te verlaten.
In de afgelopen twaalf jaar was Van der Meer (56) adjunct-directeur advertentiebedrijf bij PCM Uitgevers en directeur van Het Commercieel Bedrijf binnen PCM. Na een periode waarin hij werkzaam was als zelfstandig interim-manager en adviseur maakte hij in 2009 de overstap naar FD Mediagroep, waar hij tot op heden werkzaam is als commercieel directeur.
Weekbladpers Tijdschriften is uitgever van tien tijdschrifttitels waaronder Vrij Nederland, Opzij, Psychologie Magazine en Happinez. Het bedrijf is onderdeel van WPG Uitgevers, een onafhankelijke groep van multimediale bedrijven in Nederland en België.