word studentlid

Hoe werf je opdrachten?

19 maart 2019, 13:30–17:00
NVJ Johannes Vermeerstraat 22 1071 DR Amsterdam Laatste wijziging: 13 september 2018, 15:20

Alles over koude acquisitie. Bouw een netwerk waar je jaren mee voort kunt!

Voor wie
Voor zzp'ers in de creatieve industrie en media (journalisten, auteurs, vertalers en mediaprofessionals) die opzien tegen contact maken/bellen met (nog) onbekende klanten; denken dat contact zoeken van de koude grond niets oplevert; die niet weten wat ze moeten zeggen aan de telefoon; niet weten wat ze kunnen verwachten van het bellen; niet weten hoe je je precies moet voorbereiden op dit eerste contact met een potentiële opdrachtgever.

Goede cursus, die je snel en duidelijk inzicht geeft in je contact met opdrachtgevers.


Inhoud
In deze training krijg je niet alleen een theoretisch gedeelte met een lading tips en trics maar leer je ook echt bellen en het eerste contact te maken. Niet uit een boekje maar door te oefenen op een manier die bij je past en die je jezelf eigen kunt maken. Je maakt een duidelijke handleiding waarmee je direct aan de slag kunt!

Doel
In deze training gaan we je verwachtingen realistisch maken zodat acquisitie zinvol en leuk wordt! Je bouwt een netwerk op waar je jaren mee voort kunt.

De trainer
Mark Schotman (1971) heeft ruim 10 jaar werkervaring op dit gebied. Als fotoredacteur bij het ANP moest hij mensen telefonisch benaderen om dingen geregeld te krijgen. Hij heeft ruim 7 jaar zijn eigen concept- en ontwerpbureau Boerenjongens gerund waarvan de meeste klanten door koud bellen zijn binnengehaald en is op dit moment zelfstandig trainer. Hij geeft trainingen aan creatieven en coacht op de Willem De Kooning Academie 4e jaars studenten bij het maken van een businessplan. Daarnaast leidt hij sessies bij bedrijven om te komen tot een corporate story. Zijn grote passie is om mensen in beweging te zetten zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen.

Koude acquisitie: kleine stapjes maken om grote resultaten te boeken.


Kosten
Prijs niet-leden € 120,- / Prijs 20% korting € 96,- / Prijs 30% korting € 84,- / Prijs ZZP 50% korting € 60,-
Alle cursussen van de NVJ Academy zijn toegankelijk voor zowel leden als niet-leden van de NVJ.
Leden van de NVJ, NVF, Auteursbond, Nieuwspoort en De Coöperatie ontvangen 20% tot 50% korting op de toegangsprijs. Je ledenprijs is zichtbaar wanneer je bent ingelogd.
Kosten zijn vrij van BTW en fiscaal aftrekbaar.

Overige informatie
Bij de cursus zijn koffie/thee/frisdrank inbegrepen.
Maximaal 10 deelnemers.

Incompany
Bij inschrijving van meer dan 6 personen bestaat er de mogelijkheid om de cursus "incompany" (op locatie) te houden. Neem hiervoor contact met ons op via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of bel 020-3039 739.

Schrijf je hier in

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Rutger de Quay, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Emiel Smit

Teddy van der Laan

Webbeheer

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

vacatures@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.