Tegel Beeld en Geluid

— donderdag 12 juni 2008, 13:11

Frits Campagne wint uitgeversprijs

Frits Campagne, directeur-uitgever van dagblad Het Parool, heeft de Dolf van den Brinkprijs 2008 gewonnen. De prijs bekroont uitgevers die een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling en vernieuwing van het vak. Campagne krijgt de prijs omdat hij Het Parool van de ondergang heeft gered toen toenmalig uitgever PCM dacht dat de krant niet meer levensvatbaar was. Aan de prijs is een geldbedrag verbonden van 5000 euro, te besteden aan een nieuw uitgeefinitiatief.

Frits Campagne, directeur-uitgever van dagblad Het Parool, heeft de Dolf van den Brinkprijs 2008 gewonnen. De prijs bekroont uitgevers die een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling en vernieuwing van het vak. Campagne krijgt de prijs omdat hij Het Parool van de ondergang heeft gered toen toenmalig uitgever PCM dacht dat de krant niet meer levensvatbaar was. Aan de prijs is een geldbedrag verbonden van 5000 euro, te besteden aan een nieuw uitgeefinitiatief.

Bekijk meer van

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.