— woensdag 14 december 2016, 16:33 | 0 reacties, praat mee

Dood: een ode aan het leven

Niet somber, maar geestig is de eenmalige glossy ‘DOOD’. Zelf noemen ze zich op de omslag ‘de laatste glossy’. De levenslustige presentatrice/actrice Katja Schuurman nam de rol van hoofdredacteur aan voor deze bijzondere uitgave. Een groter contrast is haast niet mogelijk.

Het blad is meer een ode aan het leven. Met columns van bekende Nederlanders, zoals Youp van ’t Hek, wordt het zware thema gerelativeerd. Hoe ironisch het klinkt, als je het hebt over een onderwerp als de dood, staan er in het blad ‘tips en tricks’ voor praktische zaken als digitaal doodgaan en de kosten van overlijden. Ook deze artikelen hebben, voor zover het kan, een humoristisch tintje.

DOOD, een eenmalige uitgave van Lente Media, 128 pagina’s, € 7,95

Bekijk meer van

Katja Schuurman DOOD

Praat mee

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.