De Persgroep tekent voor 4 jaar bij ANP

De Persgroep Nederland heeft een vierjarig contract getekend met het ANP. De uitgever van grote nationale, regionale en lokale nieuwsmerken en eigenaar van onder meer Q-music blijft alle diensten van het ANP afnemen. Dat maken beide in een persbericht bekend.
Marcel van Lingen, hoofdredacteur en mediadirecteur van het ANP, heeft ‘veel zin’ in de verdere samenwerking met De Persgroep. ‘Het ANP werkt graag samen met professionele mediabedrijven in Nederland, zoals De Persgroep. Zo handhaven we de kwaliteit van de basisnieuwsvoorziening en houden we de kosten voor iedereen in de hand.’
Frits Campagne, CEO van de Persgroep Nederland: ‘Het ANP vervult al tientallen jaren een belangrijke rol in de nieuwsvoorziening in Nederland. Het is in het belang van de journalistiek dat er een sterk nationaal persbureau blijft. Voor De Persgroep betekent dit dat wij de 1500 journalisten van onze kranten, sites, magazines en en ook Q-music kunnen laten doen waar zij echt goed in zijn: toegevoegde waarde bieden voor onze lezers, bezoekers en luisteraars.’
Praat mee