— woensdag 11 februari 2015, 11:34 | 0 reacties, praat mee

SPOT meet ‘twitterkijkcijfers’

Stichting Promotie Televisiereclame (SPOT) gaat in samenwerking met onderzoeksbureau GfK de populariteit van Nederlandse tv-programma's en zenders meten op basis van Twitter. Deze GfK Twitter TV Study zal wekelijks worden gepubliceerd op de SPOT-website. Programma's worden verzameld in een top 20, gebaseerd op het aantal mensen dat erover heeft getweet. Een top 15 van zenders wordt samengesteld op basis van het totaal aantal tweets dat erover is verzonden. Directeur SPOT Michel van der Voort noemt Twitter een middel om de betrokkenheid met de tv-kijker te vergroten - en een die discussie tussen kijkers onderling stimuleert. Meer bij Adformatie Laatste wijziging: 13 februari 2015, 10:21

Bekijk meer van

Twitter SPOT GfK Intomart

Praat mee

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Jenny Fritschy

Webontwikkeling

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.