Robert van der Ham content director De Ondernemer
De Persgroep Nederland heeft Robert van den Ham aangesteld als content director bij De Ondernemer, het platform gericht op ondernemend Nederland. Hij wordt onder meer hoofdredactioneel verantwoordelijk voor de operationele totstandkoming van content (dagbladpagina, specials, nieuwsbrief en website), de organisatiestructuur van het content-team en gaat De Ondernemer 'naar buiten' uitdragen op relevante events en in media.
Robert van den Ham (50) werkte eerder in diverse leidinggevende functies bij Sanoma en WPG voor met name magazines en websites. Veelal was het zijn missie daar brede(re) mediamerken van te maken, crossmediaal denken en doen te introduceren en dus redacties, marketing en sales daar in mee te nemen.
Op zijn palmares sieren ook enkele prijzen: in 2013 werd Robert gekozen tot Hoofdredacteur van het Jaar, een jaar later tot Crossmedia Man van het Jaar.
Gerard van den Broek, Creative Director De Ondernemer: ‘Wij zijn enorm verheugd over de komst van zo’n redactioneel zwaargewicht. Wij zijn er van overtuigd dat Robert een sterke bijdrage gaat leveren aan onze groeiambities’.
Praat mee