— dinsdag 18 augustus 2009, 08:56

Radiobestedingen 17,6 procent minder

De netto radio-bestedingen dalen harder dan de netto tv-bestedingen. Vergeleken met vorig jaar daalden de netto radiobestedingen met 17,6 procent van 71,268 miljoen euro naar 58,707 miljoen euro. Bij tv was dat 13,1 procent. Volgens DutchMedia heeft de Nederlandse radiomarkt vermoedelijk haar slechtste kwartaal ooit meegemaakt sinds 1992, toen commerciële Nederlandse radio wettelijk mogelijk werd. Over het gehele eerste half jaar daalden de netto radiobestedingen vergeleken met vorig jaar met 15 procent van 124,93 miljoen euro in 2008 naar 106,2 miljoen dit jaar. Meer bij DutchMedia

Bekijk meer van

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.