— woensdag 20 augustus 2014, 09:40

Oekraïne verbant Russische tv-zenders

Inwoners van de Oekraïne moeten het sinds gisteravond stellen met een stuk minder televisiezenders. De regering in Kiev besloot gister per direct veertien Russische zenders van de kabel te halen, omdat ze oorlog en geweld zouden propageren. Het gaat onder andere om het Engelstalige Russia Today en Life News. Dat meldde Anton Gerasjenko, een adviseur van de minister van Binnenlandse Zaken, gisteren op zijn eigen Facebookpagina. In het bericht roept hij anderen op lid te worden van zijn nieuwe Facebookgroep StopRussianPropaganda, die hij naar eigen zeggen met hulp van vrijwilligers heeft opgezet. Meer bij NRC.

Bekijk meer van

Rusland Oekraïne

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.