— woensdag 21 mei 2014, 15:47

Netwerkpraatje als munitie

Villamedia-redacteur Sjoske Cornelissen gaat op zoek naar een antwoord op de vraag hoe ze zichzelf tot merk kan transformeren. Cornelissen zal de komende weken regelmatig bloggen over haar speurtocht. Stilvallen tijdens een gesprek met de grote baas van je droombedrijf? Zorg ervoor dat dat niet gebeurt, zegt Sjoske, want juist in zo'n gesprek moet je jezelf verkopen. Daarom is Sjoske aan het oefenen op haar netwerkpraatje. "Want het is toch lullig als je niet meer uit kan brengen dan ‘eh… jij bent toch… eh… hoi!’" Schrijf een paar punten op, houd het summier en probeer het zo natuurlijk mogelijk te laten klinken, zo luiden haar tips. Meer op Villamedia Community

Bekijk meer van

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.