Afstudeerprijs Villamedia 2019

— dinsdag 29 april 2014, 17:27

Netwerken is helpen

Villamedia-redacteur Sjoske Cornelissen gaat op zoek naar een antwoord op de vraag hoe ze zichzelf tot merk kan transformeren. Cornelissen zal de komende weken regelmatig bloggen over haar speurtocht. Moet je bij iedere stap die je zet nadenken of het past bij je merk? Dat vraagt Sjoske zich af in haar nieuwste blog. Maakt het bijvoorbeeld uit wie je toevoegt op Twitter of Linkedin? Daarover praat ze met personal branding-specialist Fiona Stoop. Conclusie van het gesprek: “Voeg lekker iedereen toe van je opleiding of werk. Niks mis mee. Verbind ook met iedereen waarmee je zou willen samenwerken. En belangrijker: help ze.” Meer bij Villamedia Community

Bekijk meer van

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl
020-30 39 750

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur, 020-30 39 751

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur, 020-30 39 752

Linda Nab
Redacteur, 020-30 39 758

Lars Pasveer
Redacteur, 020-30 39 755

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur, 020-30 39 757

Anneke de Bruin
Vormgever, 020-30 39 753

Marc Willemsen
Webontwikkelaar, 020-30 39 754

Vacatures & advertenties

Karen Bais
020-30 39 756

Sofia van Wijk
020-30 39 711

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.