Ego-glossy ‘Wendy’ vindt onderdak bij TMG
Wendy van Dijk gaat met uitgever Telegraaf Media Groep (TMG) in zee om het platform en de ego-glossy 'Wendy' verder uit te bouwen. In december vorig jaar gingen Van Dijk en uitgeefster Femmetje de Wind uiteen, omdat De Wind zich op 'conceptmatige projecten' wilde gaan richten. TMG gaat dit jaar 6 nummers produceren en ook investeren in het online platform.
“Na een uitgebreide oriëntatie, hebben we voor TMG gekozen, omdat het bedrijf het meest brede idee ontwikkelde over de samenwerking en een indrukwekkende visie gaf op de toekomst”, aldus Van Dijk. Er komt naast de huidige titel een editie rond het thema gezondheid, niet verwonderlijk ‘Wendy Gezond’ genaamd.
De dagelijkse leiding van Wendy blijft in handen van hoofdredacteur Robert Heukels en art-director Anneke Krull. Het eerste nummer dat binnen TMG wordt geproduceerd verschijnt op 17 maart aanstaande.
Praat mee