word studentlid

— zaterdag 22 november 2008, 15:49

Commercie helpt - maar er is meer nodig

'Commercieel denken helpt de journalistiek, daar ben ik wel van overtuigd. Maar eerlijk is eerlijk: de echte oplossing voor het in elkaar gestorte businessmodel van dagbladen is dit beetje commercieel denken natuurlijk ook niet. Nee, daarvoor is meer creativiteit nodig dan we momenteel met z'n allen lijken te kunnen opbrengen', schrijft Bart Brouwers, hoofdredacteur van Sp!ts op de website van de De Journalist. Hij gaat in op de vele reacties die hij kreeg na een discussie tijdens de bijeenkomst Rethinking Media. Iets minder trots onder journalisten zou geen kwaad kunnen, meent Brouwers. Meer bij De Journalist. Laatste wijziging: 24 november 2008, 10:00

Bekijk meer van

Tip de redactie

Logo Publeaks Wil je Villamedia tippen, maar is dat te gevoelig voor een gewone mail? Villamedia is aangesloten bij Publeaks, het platform waarmee je veilig en volledig anoniem materiaal met de redactie kunt delen: publeaks.nl/villamedia

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Rutger de Quay, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Emiel Smit

Teddy van der Laan

Webbeheer

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

vacatures@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.