website over journalistiek

x

Villamedia heeft een app

 

Centraal inkoopplatform Buy-media.nl stopt

Lars Pasveer — Geplaatst in reclame op woensdag 6 februari 2019, 09:05

Nieuws Het heeft nog geen jaar gedraaid, maar het centrale inkoopssysteem Buy-media.nl voor 'kwalitatieve digitale advertentieproducten' bij diverse grote mediabedrijven houdt op te bestaan.

Buy-media.nl werd februari vorig jaar aangekondigd met een start per 1 maart van dat jaar.

Vaksite Adformatie meldt dat een aantal van de deelnemende partijen (BrandDeli, FD Mediagroep, NDC Mediagroep, de Persgroep Nederland, Talpa Networks, Telegraaf Media Groep, RTL Nederland en Ster) afhaakt. Volgens director market development Janou Kessels is het platform hier niet aangeslagen: “Blijkbaar was de market fit er niet.”

In België is hetzelfde platform actief en onder mediabedrijven wel populair als platform voor online advertentie-inkoop. Buy-media.nl zou momenteel zo’n vijftig bureaus en driehonderd geregistreerde gebruikers tellen. Meer bij Adformatie

Nog geen reacties

Om te reageren moet je een Villamedia Account hebben en moet je eerst ingelogd zijn.

COP Bladenmaken

Villamedia Sluiten

Inloggen

Registreren

Vul onderstaande gegevens in voor exclusieve toegang voor NVJ-leden.