Bever begint eigen magazine over buitenleven

Buitenlevenwinkel Bever is een eigen magazine begonnen in aanvulling op het onder meer videoproducties en blog. In een oplage van 450.000 stuks verschijnt voortaan vier keer per jaar het blad Buitentijd.
De eerste uitgave is door boswachter Hanne Tersmette en 3 op Reis-presentator Maurice Lede uit een blok ijs gehakt. Head of Content van Bever Rutger Houweling is verantwoordelijk voor de uitgave.
Daarvan worden er 250.000 exemplaren naar zogenoemde look-a-likes van de vaste klanten verstuurd. 50.000 exemplaren komen op sport- en horecagelegenheden in de grote steden te liggen en klanten krijgen een exemplaar.
Houweling: ‘Ons doel is om zo veel mogelijk mensen te motiveren naar buiten te gaan en ervoor te zorgen dat ze daar een mooie tijd doorbrengen. Via al onze kanalen dragen wij deze boodschap uit. Maar in plaats van te zenden, zoeken we heel bewust de interactie op. Dat doen we op onze blog, met onze videoproducties en nu ook offline in het magazine. We laten zien dat tekst, video en muziek naadloos in elkaar kunnen overvloeien, zowel in print als online.’
Praat mee