— woensdag 23 april 2014, 16:04

Zonder internet blijf je onopgemerkt

Villamedia-redacteur Sjoske Cornelissen gaat op zoek naar een antwoord op de vraag hoe ze zichzelf tot merk kan transformeren. "Hoofdvraag bij het blog is dus: hoe word ik een merk?", aldus Cornelissen, die de komende weken regelmatig zal bloggen over haar speurtocht. In haar recentste blog schrijft Sjoske over de workshop personal branding die ze in Utrecht volgde. Wie online niet vindbaar is, bestaat simpelweg niet. "Ik ben een hoop aha-momentjes rijker", aldus Sjoske, die - voor het eerst - ook over haar unique selling points moest nadenken. Meer bij Villamedia Community

Bekijk meer van

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.