Vernieuwde Telegraaf-website matig ontvangen
Dagblad De Telegraaf heeft een nieuwe website gelanceerd, met een volledig andere opmaak en een nieuw lettertype. Reacties op sociale media liegen er niet om: onoverzichtelijk en druk. Zelf noemt uitgever de nieuwe site gebruiksvriendelijker, overzichtelijker en mooier.
Opvallende binnenkomer is een felgele oproep een account aan te maken. Deze laat zich niet wegklikken, wat niet iedereen bevalt.
@telegraaf heeft weer wat nieuws. Moet je een account aanmaken om de site te zien. Doen we dus niet. pic.twitter.com/yiNOnMMwxP
— Hans van den Hoorn (@hansgldnl) September 28, 2017
De opmaak, die meer een klassieke krantenpagina lijkt na te streven, bevalt ook niet, af te gaan op reacties aan het Twitter-account van de Telegraaf.
De redactie bedankt lezers voor alle feedback en belooft die aan de hoofdredactie verder te leiden.
Dank voor alle feedback op onze nieuwe site! We sturen alles door naar onze hoofdredactie. (Je kunt hier ook je feedback geven)
— De Telegraaf (@telegraaf) September 27, 2017
Een eigen mening vormen over de lay-outkeuzes kan op telegraaf.nl
Praat mee