— dinsdag 12 mei 2015, 12:00 | 0 reacties, praat mee

Vernieuwde site Nederlands Dagblad

Het Nederlands Dagblad (ND) heeft een vernieuwde website gelanceerd, waarin het volgens eigen zeggen een duidelijke keuze voor de krant maakt. Professionele kwaliteitsjournalistiek kan niet gratis zijn, stelt de uitgever. De site vertelt nu wat het ND brengt en in welke volgorde dat nieuws wordt gepresenteerd. "Ook de dienstverlenende rol van de journalist als samensteller van een relevante bundel nieuws en achtergronden wordt [met de nieuwe site] benadrukt", aldus het ND. Vanwege toegenomen mobiel bezoek is de site responsive opgezet. De digitale editie van de krant wordt bijgewerkt als er inmiddels een bijgewerkte versie van is verschenen.

Nieuw is verder dat het ND leestijd verkoopt, versus een aanschaf van losse artikelen. “Via een dag- of weekpas krijgen bezoekers onbeperkt toegang tot de dagelijkse editie van het Nederlands Dagblad én oudere uitgaven. Met andere woorden: wie voor één of twee artikelen komt, wordt uitstekend bediend door Blendle. Wie meer leest, is goed af op ND.nl”, aldus de uitgever.

Bekijk meer van

Nederlands Dagblad

Praat mee

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.