Afstudeerprijs Villamedia 2019

— donderdag 20 maart 2008, 09:01

TV-promo’s steeds belangrijker

Vandaag worden de eerste Dutch Promo Awards uitgereikt, een tv-prijs van RTL, SBS en de NPO de beste televisiepromo’s van 2007. Bijna alle publieke en commerciële omroepen uit Nederland en Vlaanderen hebben hun beste werk hiervoor ingezonden. Jeroen Kramers Manager marketing & promotie van de NPO zegt bij Publiek Centraal: Er zijn 235 inzendingen binnengekomen van serieuze zenders. Kramers noemt twee kenmerken van tv-promo: promotie en continuïteit. Een promo moet vooral wervend zijn, bijvoorbeeld door het publiek te verleiden naar een nieuw programma te gaan kijken. Continuïteit is met name bedoeld om kijkers te behouden voor een zender en ze mee te nemen van het ene naar het volgende programma. Bron: Publiek Centraal via Medialog

Bekijk meer van

VVOJ banner congres

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl
020-30 39 750

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur, 020-30 39 751

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur, 020-30 39 752

Linda Nab
Redacteur, 020-30 39 758

Lars Pasveer
Redacteur, 020-30 39 755

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur, 020-30 39 757

Anneke de Bruin
Vormgever, 020-30 39 753

Marc Willemsen
Webontwikkelaar, 020-30 39 754

Vacatures & advertenties

Karen Bais
020-30 39 756

Sofia van Wijk
020-30 39 711

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.