Online magazines werken
Wat de Persgroep met PAPER in ons land probeert, is niet helemaal nieuw. Uitgeverij Wayne Parker Kent heeft al een breed aanbod aan online magazines. Maandelijks worden meer dan 8 miljoen lezers bereikt. Oprichter/directeur Slaven Madic legt maandag tijdens Bladen in de Balie uit hoe zijn uitgeverij in no-time kon groeien naar elf titels, wat de basis is van dit succes en wat de toekomstplannen zijn. Belangrijk verschil met PAPER, de magazines van Madic zijn gratis.
Verder vertelt Aljan de Boer, merkstrateeg bij TrendsActive, over het trendrapport dat het Platform Innovatie in Marketing ieder jaar uitbrengt.
Brechtje de Leij werkte drie jaar bij Sanoma (hoofd product development bij het nieuwscluster en verantwoordelijk voor het merk NU.nl) voordat ze als product director aan de slag ging bij IceMobile, bekend van de Appie app en van mobiele cases voor o.a. KLM, ABN Amro en Vodafone. Sinds de fusie met BrandLoyalty richt het bedrijf zich volledig op mobiele producten voor de wereldwijde foodretail markt. Hoe kunnen magazinemedia de inzet van mobiel optimaliseren?
De toegang is gratis, maar aanmelding via het online formulier is verplicht.
Praat mee