— dinsdag 23 februari 2016, 15:28 | 0 reacties, praat mee

NRC neemt DeLUXE op de schop

NRC Media gaat DeLUXE, de bijlage bij de weekendeditie van NRC vanaf 30 april restylen. Er wordt een nieuwe redactionele formule over het magazine gelegd en het verschijningstempo wordt maandelijks. Het doel, bedienen van "millennials tot hun ouders die zich bewegen in een vijver van intelligente luxe" [sic], blijft staan. Intelligente luxe betekent zoveel als redactionele achtergrondverhalen over de mensen achter producten en merken.

Er komt eind april een vaste culturele lifestyle-inhoud, meldt de uitgeverij. Thema’s mode, interieur & design, reizen, kunst, watches & jewellery, beauty & wellness, automotive en culinair krijgen maandelijks aandacht.

Toen DeLUXE werd gelanceerd, werd voor het luxe gevoel gekozen voor een groot formaat op glimmend papier. De uitgever zegt dat het gevoel van luxe in 2016 definieert op een kleiner formaat, “met papier van dezelfde kwaliteit of iets witter”. Typgrafie en fotografie blijven belangrijke onderdelen van het magazine.

Bekijk meer van

NRC Media

Praat mee

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Dolf Rogmans
Hoofdredacteur

Marjolein Slats
Adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab
Redacteur

Lars Pasveer
Redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven
Redacteur

Anneke de Bruin
Vormgever

Marc Willemsen
Webontwikkelaar

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.