Mediahuis Nederland start ‘Mindshakes’
Mediahuis Nederland, eigenaar van nrc.next en NRC Handelsblad, lanceert onder de naam ' Mindshakes' een nieuw online platform voor vernieuwende journalistiek, waarbij verhalen worden verteld met veel aandacht ovor illustratie, beeld en video.
De site Mindshakes is op het moment van schrijven nog niet online, maar zou later vandaag beschikbaar komen. Binnen het initiatief zullen diverse disciplines (fotografen, illustratoren, ontwerpers, programmeurs en redacteuren) samenwerken om de verhalen te realiseren. Naast redactionele inhoud zal deze groep ook zogeheten partnercontent produceren.
“Onze missie is om klanten nieuwe en tailormade brand solutions te bieden die net zo aantrekkelijk, krachtig en effectief zijn als de redactionele inhoud. Het platform biedt klanten en partners dezelfde tools en mogelijkheden die wij zelf inzetten op Mindshakes”“, aldus de initiatiefnemers tegenover vaksite Adformatie.
Mede door dit commerciële element kan het platform zonder abonnement of betaling gratis worden gebruikt: “We zijn trots op onze partners en doen niet geheimzinnig over de manier waarop wij het platform kosteloos aan kunnen bieden aan onze lezers.”
Praat mee