Adformatie begint transformatieproces
Adformatie, blad over reclame, marketing en media, stapt over op een tweewekelijkse verschijningsfrequentie. Het past binnen een geplande transformatie van het tijdschrift tot een crossmediaal platform, stelt Adformatie Groep, recent overgenomen door uitgever Sijthoff Media Groep. De afgelopen decennia is Adformatie geëvolueerd van weekkrant naar een nieuwsblad - en sinds de jaren negentig tot een covertijdschrift. De redactie zal door het nieuwe tweewekelijkse tempo meer ruimte krijgen om de inhoud van site en blad te verbeteren en te verrijken, is de verwachting. Online zal er meer en relevanter vaknieuws worden gemeld. In het voorjaar van 2013 zal een gerestylede versie van het tijdschrift uitkomen. De redacties van Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Communicatie gaan nauwer samenwerken, onder leiding van Astrid Prummel, Elsbeth Eilander, Rocco Mooij en Susanne van Nierop. Meer bij Adformatie