Broekhuijsen vertrekt bij Sanoma
Tonie Broekhuijsen, verlaat na 30 jaar Sanoma. Hij werkte voor tal van titels, van Libelle tot Beau Monde, van Margriet tot AutoWeek. De afgelopen 3,5 jaar was Broekhuijsen werkzaam als Creative Director Digital Content bij Sanoma Digital. In die hoedanigheid was hij betrokken bij de ontwikkeling van mobiele applicaties, was hij hoofdredacteur a.i. bij NU.nl en stond hij aan de wieg van NUTech.nl en WTF.nl. De laatste twee jaar heeft hij samen met verschillende IT-afdelingen gewerkt aan de bouw van het Dynamic Content Platform. Dat karwei is nu voltooid.
“Nu het Dynamic Content Platform functioneert, wil ik graag mijn neus buiten de deur steken”, aldus Broekhuijsen. “Toen ik dertig jaar geleden tijdens mijn eerste maand bij Libelle op een receptie stond om afscheid te nemen van een medewerker, die 40 jaar voor Spaarnestad had gewerkt, dacht ik: ‘Dat dus nooit’. Toegegeven, ik ben langer blijven hangen dan ik toen had kunnen vermoeden. Nu is het voor mij tijd om mijn eigen weg te gaan.”