word studentlid

— maandag 4 januari 2010, 13:18

Mediacampagne van NRC Media

Mediacampagne van NRC Media

UPDATE NRC start het nieuwe jaar met een nieuwe campagne "Ik denk NRC". Gedurende de gehele maand januari wordt NRC via verschillende media onder de aandacht van het publiek gebracht. Het merk NRC geldt als verbindend element in alle communicatie-uitingen van NRC Media. De campagne markeert ook de steeds verder voortschrijdende autonomie van NRC. Vorige maand werd bekend dat NRC Media in handen is gekomen van Egeria en Het Gesprek. Daarmee kwam NRC Media volledig los kwam te staan van de Persgroep Nederland. Meer bij NRC Laatste wijziging: 4 januari 2010, 14:30

Bekijk meer van

Tip de redactie

Logo Publeaks Wil je Villamedia tippen, maar is dat te gevoelig voor een gewone mail? Villamedia is aangesloten bij Publeaks, het platform waarmee je veilig en volledig anoniem materiaal met de redactie kunt delen: publeaks.nl/villamedia

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Rutger de Quay, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Emiel Smit

Teddy van der Laan

Webbeheer

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

vacatures@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.