word studentlid

— woensdag 16 september 2009, 08:55

Logo informeert over sluikreclame

Een speciaal logo gaat Vlaamse televisiekijkers attenderen op zogeheten product placement in programma's. Deze vorm van reclame, waar producten figureren in de set of verhaallijn, blijkt erg effectief. Het logo 'PP' blijft twee seconden in beeld en verschijnt bij aanvang en afloop van programma's in beeld. Ook bij onderbrekingen zal het logo opnieuw in beeld komen. De introductie van het logo is een gevolg van de Europese richtlijn voor audiovisuele mediadiensten uit 2007. Alle Vlaamse omroepen zullen hetzelfde logo gebruiken, berichten Vlaamse media. Laatste wijziging: 16 september 2009, 10:55

Bekijk meer van

Tip de redactie

Logo Publeaks Wil je Villamedia tippen, maar is dat te gevoelig voor een gewone mail? Villamedia is aangesloten bij Publeaks, het platform waarmee je veilig en volledig anoniem materiaal met de redactie kunt delen: publeaks.nl/villamedia

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Rutger de Quay, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Emiel Smit

Teddy van der Laan

Webbeheer

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

vacatures@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.