banner festival 23

De Amsterdamse Jeugdtheaterschool, Amsterdam, geplaatst op 22 mei 2023

Stagiair(e) Communicatie & Marketing

Logo De Amsterdamse Jeugdtheaterschool

De Amsterdamse Jeugdtheaterschool in Amsterdam zoekt een Stagiair(e) Communicatie & Marketing voor 36 uur per week | Vacature voor een Leertraject, Stageplaats | Sluitingsdatum: 01-06-2023

Hou je van kunst & cultuur en vind je het belangrijk dat kinderen daar ook mee in aanraking komen? Ben je creatief en houd je van het verzinnen, plannen en uitvoeren van ideeën en campagnes? Kun je goed overweg met de verschillende social media en ben je op je plek achter de schermen van websites en digitale media? Wil je veel leren over marketing in de culturele sector, het bereiken en converteren van verschillende (nieuwe) doelgroepen? En ben je niet bang in een klein team om de handen uit de mouwen te steken? Dan zoeken wij jou!

Over de Amsterdamse Jeugdtheaterschool
De AJTS is een gezellige, professionele, interdisciplinaire jeugdtheaterschool waar theateronderwijs gegeven wordt en waar sociale ontwikkeling en nieuwsgierigheid centraal staan. Spelplezier staat voorop! De AJTS is opgericht in 1990 en stelt jongeren in de gelegenheid kennis en vaardigheden te verwerven op het gebied van toneel / theater op professionele wijze en in de breedste zin van het woord. Naast de theaterlessen -die worden gegeven ná schooltijd- verzorgt de AJTS lessen op scholen ónder schooltijd en verschillende projecten.

We zijn op zoek naar een
Stagiair(e) Communicatie & Marketing
Startdatum in overleg
36 uur per week

Wat verwachten we van jou?
• Je volgt een MBO, HBO- of WO-opleiding.
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed en je vindt het leuk om te schrijven (of je wilt je daarin ontwikkelen).
• Je hebt affiniteit met het theatereducatie en weet wat Amsterdam op dit gebied te bieden heeft.
• Je hebt basiskennis van marketing en wilt alles te weten komen over conversie van nieuwe inschrijvingen
• Je functioneert goed in een hectische omgeving en vind het leuk om dingen actief op te pakken.
• Je kent je weg in de online marketing. Dat betekent: sociale media, digitale nieuwsbrieven (of dit snel kunt leren), ervaring hebt met één of meerdere CMS’en, en enige kennis hebt van foto- en filmbewerking.

Wat bieden wij?
Een klein maar leuk team, veel verantwoordelijkheid, leuk kantoor vlakbij het Westerpark. En ook een hoop blije kinderen die blij zijn met theaterles. Je kunt bij ons veel leren: over strategische communicatiekeuzes en de vertaling daarvan in concrete middelen en distributiekanalen. Het zoeken en vinden van nieuwe doelgroepen. Het bedenken en produceren van engaging (social media) content.

Stagevergoeding
De stagevergoeding bedraagt € 300,- bruto per maand, bij 36 uur per week.

Geïnteresseerd?
Heb je interesse in deze stageplek? Stuur dan een e-mail met je cv en een korte motivatie naar joanne@ajts.nl of bel naar 0681656117.

Solliciteer!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer informatie over de organisatie: zie onze website.

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Rutger de Quay, redacteur

Nick Kivits, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Emiel Smit

Loes Smit

Webontwikkeling

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.