persveilig seminar

Hearst Magazines Netherlands B.V., Amsterdam, geplaatst op 8 februari 2023

Stage Campagne marketeer

Logo Hearst Magazines Netherlands B.V.

Stage: Campagne marketeer Cosmopolitan, ELLE, ELLE Decoration, Women’s Health, JAN & Harper’s Bazaar

Gezocht: een leergierige en enthousiaste stagiair(e) om het B2C marketingteam te versterken. Wil jij meehelpen met het opzetten van campagnes voor en samenwerkingen voor tijdschriften zoals Cosmopolitan, ELLE & Harper’s Bazaar? Dan weet jij zeker dat je aan het einde van je stage alles weet van online en offline campagnes, het opzetten van deals met de tofste merken & de perfecte customer journey.

Tijdens deze stage ondersteun je de campagne marketeers van Hearst die voor 14 tijdschriften campagnes bedenken en uitrollen, samenwerkingen initiëren met andere mooie merken en ervoor zorgen dat de klantbeleving met de tijdschriften van Hearst optimaal is. In deze rol zoeken we iemand die het leuk vindt creatief bezig te zijn, de handen uit de mouwen te steken en verschillende projecten graag tot een goed einde brengt.

Een aantal van je taken tijdens de stageperiode:
• Het briefen van vormgevers voor uitingen van campagnes
• Ondersteunen bij het maken en uitvoeren van campagneplanningen
• Onderhouden en beheren van de diverse webshops
• Samenwerkingen opzetten met mooie merken
• Evalueren van marketingcampagnes
• De B2C afdeling bestaat uit 12 medewerkers, en stagiair(e)s.

Vereisten:
• Minimaal HBO/WO werk- en denkniveau;
• Je werkt netjes en gestructureerd, je bent proactief, sociaal en communicatief sterk;
• Hands on-mentaliteit; je weet van aanpakken en bent goed in multitasken;
• Minimaal vijf maanden beschikbaar vanaf 1 februari 2023 (eerder is een pré) en je staat ingeschreven bij een Hogeschool of Universiteit in Nederland.

Wat bieden wij?
Hearst biedt jou een prachtige stageplek in Amsterdam, een marktconforme stagevergoeding en een samenwerking met verschillende redacties binnen Hearst, met alle leuke benefits van dien. Daarnaast zal je je begeven in een inspirerende werkomgeving waarin je veel eigen verantwoordelijkheden hebt en jouw netwerk kan uitbreiden met waardevolle contacten. Er is ruimte voor jouw creatieve inbreng en krijg je de mogelijkheid om alle ins en outs van marketing en sales te leren.

Periode:
Startdatum: Flexibel. Bij voorkeur vanaf 16 januari 2023, maar per 1 februari is ook mogelijk. De stage duurt minimaal 5 maanden en is 36 uur per week.

Solliciteren?
Wil jij onze nieuwe stagiair(e) worden? Mail dan z.s.m. je cv en motivatiebrief o.v.v. Stagiair(e) en je naam, naar Monika Trojanowska (monika.trojanowska@hearst.nl ) en Keesje van Huygevoort (c-keesje.van.huygevoort@hearst.nl)

Colofon

Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij BV

Uitgever

Dolf Rogmans

Postadres

Villamedia Uitgeverij BV
Postbus 75997
1070 AZ Amsterdam

Bezoekadres

Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Factuurgegevens

Villamedia Uitgeverij BV
Johannes Vermeerstraat 22
1071 DR Amsterdam

Contact

redactie@villamedia.nl

Redactie (tips?)

Chris Helt, hoofdredacteur

Marjolein Slats, adjunct-hoofdredacteur

Linda Nab, redacteur

Lars Pasveer, redacteur

Trudy Brandenburg-Van de Ven, redacteur

Rutger de Quay, redacteur

Sales

Sofia van Wijk

Jenny Fritschy

Webontwikkeling

Marc Willemsen

Vacatures & advertenties

redactie@villamedia.nl

Bereik

Villamedia trekt maandelijks gemiddeld 120.000 unieke bezoekers. De bezoekers genereren momenteel zo’n 800.000 pageviews.

Rechten

Villamedia heeft zich ingespannen om alle rechthebbenden van beelden en teksten te achterhalen. Meen je rechten te kunnen doen gelden, dan kun je je bij ons melden.